22 Şubat 2010 Pazartesi

BİRGÜN...

Gün gelecek özleyeceksin sende beni
Ayakların geri geri gidecek yürüdüğün yollardan
Birgün rastlayacaksın adıma bir yerlerde
Aklına ilk ben geleceğim
El ele tutuşmuş sevgilileri göreceksin
senin ellerinse ceplerinde yapayalnız
benim ellerimin sıcaklığını özleyecekler..
Bizi koyacaksın onların yerine birçok kez..
Yolda yürürken ayağın tökezleyecek
İnsanlar gülecek haline, ama sen olsaydın gülmezdin diyeceksin ..
Bir sevgilin olacak benden sonra belki
Gözleri aşkımı, dudakları sevdamı hatırlatacak sana..
ona her dokunduğunda benden birşeyler arayacaksın...
sakın yanılma..çünkü bulamayacaksın..
Sen yine beni hatırlayacaksın..
En basidinden tek kişilik bilet alacaksın sinema filmi için
Yanıbaşında oturan sevgililere bakacaksın bensiz..
Telefon edeceksin iki kelime etmek için
Son rakama gitmeyecek elin
Belki kenarda köşede kalmış tek bir fotoğraf göreceksin benden hatıra
Gözlerimin içine bakacaksın,ilk günkü gibi gülümseyecekler sana bir kez daha ...
Hatırlayacaksın yine beni
Sevdiğim papatyalara rastlayacaksın çiçekçilerde
O çok severdi diyeceksin içinden
Geçti gitti diyeceksin, olmaz diyeceksin, biliyorum..
Ama birgün bir şarkı dinleyeceksin, o sana yine beni hatırlatacak..
Hergün yürüdüğümüz yoldan geçeceksin
Belki karşılaşma umudu ile ya da rastgele..
Benim kahkaha seslerim olmayacak artık
Gözyaşlarımı bile göremeyeceksin
Özleyeceksin..
Soracaksın arkadaşlarıma beni
Mutluymuş,ben daha mutluyum diye kandıracaksın kendini..
Her telefon çalışında bir umut diyeceksin içinden
Son bir kez sesimi duymak için ..
en yakın dostun soracak "bizi" kadehlerin dertleştiği akşam,
boğazın düğümlenecek önce..
sonra "çok sevdim" diyeceksin dostuna
ama "hala seviyorum" demek zor gelecek yüreğine..
belki de bana rastlayacaksın günün birinde
bakamayacaksın yüzüme yanımdan geçerken,bakmamalısın çünkü..
beni hala sevdiğini belli edersin yoksa
ama ben gittiğimde arkamdan bakacaksın,biliyorum..
belkide bunların hiçbirini yapmayacağım diye yeminleneceksin kendi kendine,
bu da beni hala sevdiğinin,bana yenilmemek için kendinle yaptığın bir düello değil mi sanki?
Benden sonra çok kişiyi sevmek isteyeceksin
Şansın olmayacak yüz vermeyecekler benim gibi sana..
Benim gibi şımartmayacak kimse..
Kimse deli etmeyecek benim gibi seni ,gün gelecek o deliliklerimi bile özleyeceksin..
Artık her ağladığında dudaklarına dayanıp susturmayacak hiç kimse kalbindeki acıyı
dertlendiğinde sigarasından bir duman vermeyecek kimse sana
birgün otobüste bana çok benzeyen bir kıza rastlayacaksın
bir an ben sanacaksın,sonra o kız bir sonraki durakta inip gidecek..
Aklınca yeni uğraşlar edineceksin kendine
ama bir yerlerde yine ben olacağım
olur olmadık zamanda çıkacağım karşına
ben ya da sen belirlemeyecek bunu..
Gurur diyeceksin kendi kendine
Oysa sen beni hala seveceksin…
Sahte yürekleri davet edeceksin kalbine,biliyorum..
Ama sakın yanıltma kendini,
çünkü hiçbiri “ben” olmayacak…
Eğer hala bir unutamamışlık varsa yüreğinde
Şu an bu şiiri okumuş..
beni hala sevmiş olacaksın..


BaHaR 

Hiç yorum yok: