31 Ağustos 2016 Çarşamba

Yer: Burası, Zaman:Şimdi , Misafir: Beklenen


Boğazda düğüm düğüm kalmış bir hatıradan bahsediyorum.
Yaşıyorsun hala ve özlemek şartıyla kabul ederim sadece,
"hoşgeldin.."
beklemiyordum,
bir daha uğramaz diyordum buralara..
ne tesadüf aynı sebeple buradayız ikimizde,
Söz vermiş ama yapamamışlar listesinde.
heralde gecenin bu saatinde seni de benim gibi deniz tuttu,
gerçi sen gittin, erken indin o vapurdan,
ben o yolculuğa tek başıma devam ettim.
Tam iki durak yapayalnız gittim..
neyse şimdi tek farkımız;
ben yazıyorum,
sen okuyorsun.
ben saklamıyorum,
ya sen ...?


adın gizli, yerin gizli,
hislerin ..
Onlardan hiç bahsetmeyelim istersen.
Sen dile ben sana hayatın boyunca hayal ettiğin herşeyi yazarım burada.
Gel cehennemde beraber yanalım bütün günahları birlikte işlemişçesine.
Ne çıkar?
Ama sen!
Kocaman duvarlar örmüşsün etrafımıza,
biliyoruz nefes alabileceğimiz tek yer buradaki gizli pencere.
ağız dolusu küfürler sayıyorum yine sensizliğe,
bir ölünün ayak ucundan yazıyorum,
nasıl çökmüş gözlerim,
nasıl da yorgun,
bilsen..
tanımayalım birbirimizi
nasıl istersen.
sen alacağını al ve git buradan.
dönüp gidelim vakit kaybetmeden,
sende, bende çok insanlı yalnızlıklarımıza..
yaşarken herşey yaraladı, şikayet ettin ama,
şimdi ölümün döşeğinde yapayalnızız..
sen benim acılarımı anlattığım kadar bildin,
oysa ben hepsini sensiz yaşayarak öğrendim.




BaHaR..



Hiç yorum yok: